HILARES Hilarisch Cadeau Spel NEDERLANDS sinterklaas - kerst - oud en nieuw - feestje - pakjes - surprise - dobbelspel - kaartspel - familiespel - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Sil 03-10-2020

HILARES, het Hilarisch Cadeau Spel is een onwijs leuk spel om te spelen. Het spel bevat 107 gevarieerde, leuke en lachwekkende opdrachtkaartjes waardoor alle (zelf meegebrachte) cadeaus telkens wisselen van eigenaar of plaats. Daarnaast ziet het spel er super mooi uit. Het heeft een absolute perfecte kwaliteit, een stevig bodem-deksel doosje, leuk design, compleet met dobbelsteen en doorgeefzakje. Een spel voor het leven!!

Of je het spel nu met een klein groepje mensen speelt of met een groot gezelschap, het spel geeft (voor jong en oud) veel gezelligheid, lol en plezier. En het leuke van het spel is, iedereen wint altijd. Niemand gaat met lege handen naar huis! Alleen welke cadeaus? Haha, dat bepaalt het spel... echt hilarisch leuk. Een sfeermaker dus!

Wat ik extra leuk vind aan dit spel is, je kunt/hoeft het niet alleen tijdens Sinterklaas of Kerst te spelen. Dit spel is dusdanig, van opzet en design, gecreëerd dat het ook tijdens ieder andere gelegenheid gespeeld kan worden. Bijvoorbeeld tijdens een personeelsfeestje, school/studentenfeestje, gewoon gezellig in de zomer met je vrienden, tijdens een vriendinnenavond, enzovoort.

Wij speelden het spel samen met ons gezin (van 10 tot 65 jaar) maar hebben het spel ook samen met circa 20 collega's gespeeld. SUPER gezellig!

We begonnen met een welkomstdrankje (ontvangst). Iedereen legde zijn/haar ingepakte cadeaus op de stapel met de vele andere meegebrachte cadeaus. Na het welkomstdrankje speelden we ronde 1.
Na ronde 1 stond er een buffet klaar en gingen we samen heerlijk iets eten.
Daarna zijn we begonnen met ronde 2 (20 minuten spelen - even een korte pauze - 20 minuten spelen - einde). Dit was (en is) een hele leuke en gezellige combinatie!

We hebben een top-avond gehad. Echt een aanrader!!!

PS
Het spel is niet alleen in het Nederlands verkrijgbaar maar inmiddels ook in het Engels, Duits en Frans. Leuk om geven, te ontvangen en te spelen!!

Pluspunten

• spel voor jong en oud
  • spel voor kleine en grote gezelschappen
  • spel voor het leven (op voorraad in huis)
  • neutraal, 365 dagen per jaar te spelen
  • verkrijgbaar in de talen NL, EN, DU, FR